Handelsbetingelser
Hos os gælder nedenstående betingelser for salg, levering, returret og reklamationer.
Betaling
I forbindelse med køb via webshoppen med kort/kreditkort bruges der kun godkendte betalingsmetoder, som er godkendt af Nets. Elektronisk betaling sker via en krypteret forbindelse, der er godkendt til formålet. Betalingsoplysninger sendes kun til Nets. Beløbet for dit køb trækkes først ved afsendelse af din ordre.
Vi bruger udelukkende personoplysninger såsom adresse, e-mail og telefonnummer til fremmelse af ekspedition med mindre andet ønskes så som nyhedsbrev eller lign. Vi behandler disse personoplysninger fortroligt. Ingen af disse oplysninger overdrages, videresælges eller offentliggøres for tredjemand.
Vi modtager følgende betalingsmetoder/kort: MobilePay, Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, VISA, American Express, Diners, JCB.
Alle priser er angivet i DKK og er inklusiv 25 % moms.
Levering og forsendelse
Vi leverer fragtfrit til adresser i Danmark. Ved leveringer til udlandet samt Grønland og Færøerne bedes du kontakte os for fragtpriser.
Vi bestræber os altid for at afsende ordren hurtigst muligt og typisk indenfor 1-2 hverdage. Leveringstiden er forudsat af, at varen er på lager. Hvis varen ikke er på lager vil der typisk gå længere tid, og vi vil naturligvis kontakte dig med nærmere leveringstid, hvis du har købt en vare, som ikke er på lager, så du kan bestemme om du vil vente eller annulere købet.
Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl og udgåede varer.
Fortrydelsesret og returret
Der er 14 dages fuld returret på alle varer. Skulle du mod forventning fortryde dit køb, skal du returnere varen senest 14 dage efter modtagelsen, ubrugt med prismærkater, og i ubrugt og ubeskadiget stand, både produkt og emballage. Du får retuneret hele købsprisen, såfremt varen lever op til de nævnte returbetingelser (ubrugt med prismærkater, i ubrugt og ubeskadiget stand, både produkt og emballage). Dog skal du selv betale for returfragten og kunne dokumentere, at varen er afsendt, hvorfor vi anbefaler, at du sender som en forsikret postpakke med fx Post Danmark.
Ønsker du at returnere en vare, bedes du kontakte os på mail@eversolo.dk.
Husk at vedlægge dine bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer), så overføre vi beløbet til din konto når vi har modtaget varen, såfremt varen lever op til de ovennævnte gældende returbetingelser. Der modtages ikke varer pr. efterkrav samt regninger på tilsendte varer.
Reklamationer
Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles inden for senest 14 dage efter modtagelse.
Varen skal efterfølgende returneres til os, på vores regning, hvorefter vi vil udbedre manglen hurtigst muligt. Vi reparerer varen hvis muligt, og såfremt varen ikke kan repareres, ombyttes den til samme vare. Er dette ikke muligt refunderes købsprisen.
Ved returnering skal du kontakte os forud for returnering, da der skal rekvireres en reklamationsformular, som skal udfyldes, hvorefter vi sørger for afhentning af pakke/varer. Vi forbeholder sig ret til at afvise tilsendte varer uden forudgående aftale (reklamationsformular).
I tilfælde af B2B salg ydes der reklamationsret i henhold til de gældende regler for B2B salg, med mindre andet er aftalt.